فکر و ذکر

فکر و ذکر دو بال سیر در آسمان معرفت است

فکر و ذکر

فکر و ذکر دو بال سیر در آسمان معرفت است

نهی از امر به معروف

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ب.ظ

دیگری: یه آخونده تو مترو امر به معروف کرده، طرف با چاقو زده تو شیکمش.

من: بنده خدا.

دیگری: تو رو خدا بیرون میری کسی رو امر به معروف نکنی ها!

من: تا حالا چند بار دیدی من کسی رو امر به معروف کنم؟

دیگری: ندیدم ولی بهت میاد از این کارا.

من: بهم میومد. الان دیگه نمیاد. پر و بالم ریخته!

دیگری: خدا رو شکر که پر و بالت ریخته. خدا رو شکر.

من: منظورم این بود که تو بد و خوب خودم موندم، چه برسه دیگران!

دیگری: خدا رو شکر. آفرین. اصلا دیگران به تو ربطی نداره که!

من: :(

نظرات  (۱)

  • مهندس رضا عباسی
  • چای بسی تاسف داره
    :-(
    پاسخ:
    چی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی