فکر و ذکر

فکر و ذکر دو بال سیر در آسمان معرفت است

فکر و ذکر

فکر و ذکر دو بال سیر در آسمان معرفت است

مردم چی میگن؟ (3)

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ق.ظ

من: چه خبرا؟ دکوراسیون خونه ات رو عوض کردی؟

دیگری: آره، بزار عکس بفرستم برات.

من: مبل هات رو هم عوض کردی؟

دیگری: آره

من: مگه چند ساله عروسی کردی؟ مبل جهیزیه ات قشنگ بود که!

دیگری: 2 سال. آخه خانواده شوهرم کلی ایراد گرفتن، گفتن چوب نداره، دسته نداره و .... . دیگه امسال رفتم یافت آباد جدید خریدم.

من: مبارکت باشه!


پینوشت 1: کسی که به حرف رایگان! بها میدهد به اندازه گوینده ی حرف رایگان! مقصر است. تا کسی نباشد به حرف رایگان! بها بدهد، کسی حرف رایگان! نمیزند. 

پینوشت 2: گاهی به تاسی از امام راحل باید تو دهن این "ملت" زد!

پینوشت 3: از آنجا که زن و شوهرهای ایرانی یک روحن در دو بدن و امکان بررسی گوشی های یکدیگر را دارند، نصایح مادرانه را برای دیدار حضوری گذاشتم :)



نظرات  (۱)

  • قالب بلاگ رضا
  • ههه
    عجب زمونه ای شده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی